Heb je geen stroom in huis? Controleer in ons overzicht of er ergens een stroomstoring in Goor gemeld is. Vaak is een stroomstoring met een paar uur verholpen door de netbegoorr. Is er geen stroomstoring in jouw buurt in Goor? Neem dan contact op met de netbegoorr.
Controleer altijd even de stoppenkast voor je contact opneemt. Het kan zijn dat er een stop is doorgeslagen waardoor het lijkt dat er een stroomstoring is.
Gas uitgevallen in huis? Kijk of er een gasstoring is. Lees verder onderaan deze pagina over de te nemen stappen bij een gasstoring.
Werkt het gas niet? Volg dan dit stappenplan:
1. Bekijk of er een storing is gemeld op deze pagina of bij de begoorr die verantwoordelijk is voor de gas- en stroomvoorziening in Goor
2. Vraag bij de buren of zij nog gas hebben. Hebben zij ook geen gas meer, bel dan het nationale storingsnummer op 0800-9009.
3. Werkt alleen het gas niet bij jou in huis? Kijk of de hoofdgaskraan open is. Zo ja, draai dan alle gaskranen uit van de apparaten die gas gebruiken voor 30 min dicht. Controleer daarna of er weer gas is.
Is de hoofdgaskraan gesloten? Draai deze open en controleer of de apparaten werken. Nee? Herhaal dan stap 3.
4. Nog steeds geen gas? Bel dan het nationale gasnummer.
Wil je een melding maken van een gaslucht, of een stroom-, gas- of meterstoring, bel dan het Nationale Storingsnummer op 0800-9009. Dit een landelijk nummer waarmee je direct in contact komt met jouw netbegoorr.